Lietošanas noteikumi
Esiet sveicināti Greetha e-veikala vietnē! Pirms pirkuma veikšanas lūdzam Jūs iepazīties ar zemāk aprakstītajiem noteikumiem, kuri jāievēro iepērkoties interneta adresē: www.greetha.lv
1. Vispārējie noteikumi
1.1. Greetha patur tiesības
pēc saviem ieskatiem un jebkurā brīdī mainīt uz e-veikala izmantošanu
attiecināmos noteikumus.
1.2. Izmantojot www.greetha.lv interneta veikalu tiek uzskatīts, ka klients ir iepazinies, piekrīt
un apņemas pildīt e-veikala noteikumus.
1.3. Greetha nenes nekādu
atbildību gadījumos, ja klientam radušies zaudējumi, kas saistīti ar šo
noteikumu tīšu vai netīšu neapzināšanu.
1.4. Greetha e-veikalā var ietilpt erotiska satura attēli. Personām kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu šos attēlus aplūkot ir aizliegts.
2. Klienta pienākumi
2.1. Klients saprot un
apstiprina, ka saturs kas izvietots www.greetha.lv vietnē (fotoattēli, video, skaņas, programmatūra, dati, teksts,
grafikas un cita informācija) pieder Greetha. Izņemot gadījumus, kad skaidri
norādīts citādāk.
2.2. Neko no 2.1. punktā
minētā materiāla nav atļauts kopēt, pārpublicēt, izplatīt vai jebkādā citā
veidā izmantot trešās personas vajadzībām bez Greetha rakstiskas atļaujas.
2.3. Saturu kas aprakstīts punktā
2.1 atļauts izmantot tikai personīgām, nekomerciālām vajadzībām un, ja tas
netiek modificēts.
2.4. Greetha stingri
aizliedz jebkuru vietnē pieejamo materiālu augšupielādēt uz cita servera.
2.5. Jebkura 2. Sadaļas punkta
neievērošana automātiski un bez iepriekšēja brīdinājuma, pārtrauc izsniegtās
atļaujas darbību.
2.6. Greetha materiālu
izmantošana trešo personu vajadzībām bez attiecīgās atļaujas saņemšanas var tikt
uzskatīta par autortiesību pārkāpumu, vietējā vai starptautiskā līmenī.
3. Pasūtījuma noformēšanas kārtība
3.1. Klients apmeklējot
Greetha e-veikalu izvēlas preces, kuras vēlas iegādāties, izvēlētās preces veido
sadaļu “Pirkumu grozs”
3.2. Klients noformē pirkumu izvēloties sadaļu “Noformēt pirkumu” un sniedz visu pieprasīto informāciju.
3.3. Klientam ir tiesības
izvēlēties sev ērtāko piegādes un apmaksas veidu.
3.4. Pēc pasūtījuma
veikšanas uz klienta e-pasta adresi tiek nosūtīta vēstule ar pirkuma
apstiprinājumu.
3.5. Greetha e-veikala
administrācija visus noformētos pasūtījumus apstrādā vienu reizi dienā.
3.6. Pēc pasūtījuma apstrādāšanas
administrācija sazinās ar klientu un izsūta uz klienta e-pasta adresi rēķinu
par pirkumu.
3.7. Pasūtījuma piegādes
termiņš ir atkarīgs no vairākiem faktoriem: rēķina savlaicīga apmaksa, piegādes
veida, piegādātāja darba grafika, piegādes adreses.
3.8. Prece, kas redzama
Greetha e-veikala vizuālajos materiālos var atšķirties no reālās preces.
3.9. Tiek uzskatīts ka,
klientam nav šaubu par preces īpatnībām ja, tas noformējis pasūtījumu.
3.10. Greetha ir tiesīgi anulēt pasūtījumu, ja kādas kļūdas dēļ prece neatrodas noliktavā.
4. Piegāde
4.1. Greetha sadarbojas tikai ar uzticamām piegādes kompānijām.
4.2. Pasūtījuma piegādes termiņš ir atkarīgs no
vairākiem faktoriem: rēķina savlaicīgas apmaksas, piegādes veida, piegādātāja
darba grafika, piegādes adreses. Preču pakošana un piegāde notiek tikai darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai!
4.3. Pasūtījumi, par kuriem apmaksa tiek saņemta kontā līdz plkst. 11.00 tiek apstrādāti un nodoti ražotājam tālāk piegādei tajā pašā dienā, bet tie, par kuriem apmaksa kontā ienāk pēc plkst.11.00, tiek apstrādāti sekojoši nākošajā darba dienā.
4.4. Greetha neuzņemas nekādu atbildību par
preces bojājumiem, ja tie radušies piegādes kompānijas darbinieku tīšu vai
netīšu darbību laikā.
5. Preces atgriešana
5.1. Klientam iepērkoties www.greetha.lv interneta veikalā ir tiesības,
nopirkto preci atgriest tirgotājam (klients sedz atpakaļsūtīšanas maksu) un saņemt atpakaļ naudu vai apmainīt pret citu preci 14 dienu laikā, sākot no dienas, kad kurjers sūtījumu ir ievietojis klienta norādītajā pakomātā.
5.2. Lai
preces būtu iespējams atgriest ir jāievēro sekojoši noteikumi:
5.2.1.
Prece nedrīkst būt nosmērēta, saplēsta vai kā citādi bojāta.
5.2.2. Precei nedrīkst būt sviedru, tabakas, parfīma, dezodoranta vai jebkādu citu aromātu.
5.2.3. Precei nedrīkst noraut oriģinālās ražotāja birkas, ir jābūt saglabātam oriģinālajam ražotāja iepakojumam un cenu zīmēm.
5.2.4. Pielaikojot preci jāievēro cilvēka higēniskās prasības.
5.3. Lai preci atgrieztu klientam jāaizpilda Preču atgriešanas iesniegums, kas atrodams sadaļā Preču atgriešana, administrācija atteikumu
iesniegumus izskata vienu reizi divās darba dienās. Pēc atteikuma izskatīšanas administrācija
sazinās ar klientu caur e-pastu.
5.4. Preču atgriešana vai maiņa iespējama tikai tad, ja ievēroti visi 5. Sadaļā aprakstītie punkti.
5.5. Likumā paredzētajā kārtībā klienta samaksātā summa preces vērtībā tiek atskaitīta
klientam ne vēlāk, kā 10 darba dienu laikā no preces atgriešanas dienas uz kontu no kura veikta pirkuma apmaksa.
5.6. Preču maiņas un atpakaļ sūtīšanas izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad konstatēts preces brāķis vai pārdevēja kļūda komplektējot, sastādot pasūtījumu.
Ja klients ir izmantojis papildus atlaidi (piemēram, bezmaksas piegāde) un vēlāk pasūtījumu atceļ (atgriež) kādu no pasūtītajām precēm, "Greetha.lv" patur tiesības no atgriežamās summas izrēķināt piešķirtās atlaides summu. Piemēram, pērkot preces par 60 EUR automātiski tiek piešķirts īpašais piedāvājums - bezmaksas preču piegāde, tomēr, ja klients atgriež vienu vai vairākas preces un atlikušo preču summa nesasniedz 60 EUR, bezmaksas piegādes piedāvājums tiek anulēts un piegādes cena tiek izrēķināta no atgriežamās summas.
* Ja nav skaidrība vai konkrētajai precei iespējama maiņa vai atgriešana, lūdzu sazinieties ar mums caur konkrētās preces "Uzdot jautājumu" formu vai rakstot uz e-pastu info@greetha.lv!
6. Saziņa ar Greetha e-veikala administrāciju.
6.1. Ja vēlaties uzdot jautājumu lūdzam Jūs izmantot speciālo sazināšanās formu, kas atrodama sadaļā Kontakti vai rakstīt uz e-pasta adresi info@greetha.lv. Klientu apkalpošana notiek katru darba dienu laikā no plkst.11.00-19.00, un sestdienās no plkst.11.00-16.00.